Wekeeend.

Jag är ledig idag och imorgon.. skönt!
Idag har jag inte gjort allt för mycket.. steg upp och duschade. sen va de dags att kolla på femmilen för herrar. alltså Holmenkollen.. inte helt illa! :) efter det drog jag till Iz som ska ha badtunnefest ikväll..och här sitter jag nu! första bärsen är öppnad och jag mår bra! Dock är jag lite krasslig i denna dagen så de blir nog inget badande för min del.. Har ganska mycket jobb framför mig nu och har inte råd att bli sjuk..

Imorgon är de Holmenkollen som gäller igen fast då äre sprinten vi sitter bänkade framför! :D

Nu ska de festas.


HEJDÅVA!


Emma Gee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men din sida är också super fin :D

2010-03-17 @ 07:55:56
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: emma

Isabell som hjälp mig! :) mycket tacksam.

2010-03-21 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0