Walk of Shame, huh?

Jaha.. nu vart man på benen igen efter gårdagens bravader. vi har till och med hunnit med en walk of shame här igenom Lidhult... Jaa, jag säger då de! Gårdagen va riktigt trevlig.. drog först till Jonte och tjötade lite! efter de gick vi den korta sträckan till Hotellet (!!).. när vi glider in där inser vi ganska snabbt att de bara är lite äldre peps.. Min första tanke vart "Va fan har jag gett mig in på?!" meen de dröjde inte länge förens peps i vår egen ålder trilla in! Mucho Nice yaaah. Avslutade kvällen med att följa Hiep till nån random fest där vi inte passade in alls.. Kan de vart för att den genomsnittliga åldern va 16-17?! haha.. drog fortare än fan därifrån. HAHA! drama, drama, drama. sen.. fick vi ett otippat natta sällskap.. Lille Andy i från Halmstad kom och hälsade på och ville ha en sovplats.. och självklart fick han de! Trevligt..trevligt! snart ska jag försöka skrubba bort itt läppstift från gårdagen! Haha.. de sitter sojm en smäck än idag! Nu ska jag gå och häva mig!
OCH jag har minsann hunnit kolla lite skidor idag.. man blir ju helt te saaaj!


HEJDÅVA!

Emma Gee

Gallberget.. bild tagen av min kära Iz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0