Sunny Day.. Lovely Day!

Här sitter jag nu... nöjd och utmattad efter dagen och kvällens bravader.
Min kära lilla vovvsing har ju som sagt opererats.. trodde de skulle bli en lugn dag idag men icke sa nicke.. pigg som en kotte vart han! har minsann varit ute och gått 4-5 gånger med honom idag.. passar mig fin fint! - Jag älskar att de är asfalt nu.. Känns mysigt under fossingarna när man spatserar fram! ;D Anyway.. Min kära vän Iz kom och överraskade mig idag.. hon hade med sig.. druvor, kolsyratvatten, tidning, ett gott humör och lite annat smått och gott! ;D en.. nessesär bla. haha Man bara måste älska den kvinnan! haha..  sen drog vi till Lidhult.. skulle egentligen till Halmstad men så blev inte fallet. vi bestämde oss för att ta de imon istället. Jag drog med Links till Halmstad istället.. de va sjukt roligt! Känns bra att kunna skratta lite! - Tack för de Links! :D ehm.. sen kom jag tillbaks till lidhult.. då vart de ut o gå igen då! som sagt inte mig emot. de känns som man flyger fram nu på asfalten. gott som fan! haha.. såå nu känner jag mig sådär härligt seg i hela kroppen.. Den bästa känslan är att gå och lägga sig trött, utmattad och nöjd över sig själv! Vilket jag är idag.. så de ska nog inte bli några som helst problem att sova nu ska ni se! :D nu babblar jag bara så de är nog dags för mig att dra.. innan de blir allt för obegripligt.



Emma Gee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0