Skidfantast? .. kanske lite..

Haha.. Jag har gjort de igen! Inatt drömde jag att jag åkte skidor hela natten lång! Inte konstigt att jag va som ett vrak i morse! Jaa, herregud. ;D

Nu sitter jag iaf på jobbet och väntar på att minuterna ska gå snabbt så jag kan dra mig hemåt.. Har varit en relativt lugn kväll må jag säg! Jag har ju tid att fundera på vilken dator jag ska köpa.. Nu när man blivit student kan man ju inte ha vilken skit som helst eller? Föör de är ju så att jag har skrivit in min på omvårdnandsprogrammet nu och börjar PRONTO! känns förträffligt..
Vet inte om jag är redo för detta än men någongång måste jag ju bli det.. OCH nu kanske de är hög tid till att börja med tanke på att jag funderat på detta sen jag började i hemtjänsten men inte riktigt fått ändan ur.. om man säger så! 

Nu babblar jag igen med dålig svenska så jag lägger ner för idag! 

HEJDÅVA!


Emma Gee 


Idag kom saknaden efter en person som försvann ur mitt liv för några år sen.. Min morfar.. de kommer och går de där med saknaden. Ibland kan de gå veckor innan den känslan hinner ifatt mig.. En känsla som ofta lyckas smyga sig på när jag är själv...Och när den väl gör de så inser man att allting gått så fort sen han gick bort. Jag har kommit en bra bit på vägen och jag hade gärna velat att han kunde se vart jag står idag, vad jag har lyckats/misslyckats med. Jag är oerhört tacksam att jag fick lära känns en sån härlig person som min Morfar..
Jag älskar dig. ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0