Shutter Island

Hemkommen ifrån en jätte trevlig afton med Anna som sällskap! Inte varje dag man träffar på den gamle geten.. så när tillfälle ges får man allt slå till! ;D men nu är de bestämt att vi ska slå våra kloka huvuden ihop lite oftare. ehm.. dagen började helt enkelt med att jag steg upp. haha.. gled runt lite, vart sjukt rastlös.. SEN mina damer och herrar började skidorna (dra på trissor).. Satt som klistrad vid tvn. sen vid sex tiden kom Anna och hämta upp mig för då va de dags att bege sig in mot den stora staden! Vi hämtade ut biljetterna till Shutter Island.. drog och käka på La Cocaracha.. de blev fläskfilé ala Barcelona för hela slanten. smakade bra.. mätta och glada gled vi vidare till hemmakväll där vi köpte lite snask ;O.. sen gick vi runt på stan lite och inväntade att bion skulle börja. 21.30 satt vi bänkade och filmen började.. vilken film asså.. SICK! man hade inte en aning om hur den skulle sluta. Bra skit! När vi kom ut från bion dock fick vi oss en smärre chock då vi insåg att hela bilen blivit nersketen av en massa Birdiiies. haha.. Både jag och Anna skrattade tills vi trodde magen skulle spricka. folk som gick förbi undrade nog va fan vi gick på! haha.. men de va kul. såå annas nersketna bil får avsluta de här inlägget. Kan ju va dags för mig att tänka på refrängen i och med att jag ska upp vid 5.. bra skit.

TACK FÖR EN FÖRBANNAT ROLIG KVÄLL IAF! :D


God Natt

Emma Gee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Me like!!!

2010-03-20 @ 09:46:30
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv betty!

2010-03-20 @ 13:57:34
URL: http://annajoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0