Sann mysisdag!

Haha.. HEJ!
Idag har de vart full fart..
De hela började igår.. Jag jobbade till halv 10 igår kväll.. sen kom Links till moi för en sleepover. Jag skulle ju nämnligen följa med han på jobbet idag.. Somnade la ganska sent i och med att jag alltid är så pigg efter att jag jobbat. Kl kvart över 4 imorse vakna jag upp.. dags att göra sig i ordning för dagens "MYCKET HÄNDELSERIKA" bravader. drog in till Halmstad.. and off we go to skövde.. till en början vart jag sjukt trött men efter ett tag tog den där underbara överskottsenergin vid. Idag har de vart mycket skitsnack och skratt.. och mer lär de bli för nu har jag hookat upp med Emilie.. me like! Vi ska käka och kolla på Alice i underlandet. de kommer bli mysis!
Alltid lika roligt att träffa Milie.. alltid ett garanterat skrattanfall.

Nu ska jag göra mig i ordning.

HEJDÅVA!

Ps. Jag har fortfarande inte hittat mig en hobby.. :/ Ds.


Emma Gee

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0