Fuck off asshole jerk off dirt ball.

Idag mår jag som ett utsketet äpplamos.. helt utan anledning. Har grinat som ett litet barn över nått jag inte kan sätta fingret på. Jag vill så mycket.. men just nu presterar jag så lite känns de som. Jag vill få ekonomin att gå ihop så jag kan ta mig härifrån. Inte för att jag lider här hemma på något sätt men de jag menar är att de hade varit grymt att få stå på egna ben helt och hållet. Köra sitt eget race.. få det att funka!
Kom på en lysande idé innan.. Svenska skidspelen går ju av stapeln den 17 och håller på till den 21 mars i Falun.. de hade varit nått grymt kul att dra dit! men självklart jobbar jag då. Jag MÅSTE komma iväg.

Jag måste bli en starkare person och lära mig när jag ska sätta ner foten annars lär jag bli överkörd gång på gång på gång. de mår jag ju inte direkt bättre av.

Nu skiter jag i de här deppiga. Drar på U2 - Magnificent och försöker må bra.

Tack Isabell Eriksson för att du finns.. du är en sann vän och jag älskar dig jätte mycket! Tänka sig att de kan va så skönt att bara få prata av sig för någon som verkligen lyssnar och förstår. En som inte bara nickar instämmande på allt man har och säga utan även ger sin syn på saken.. Guld värt... De är skönt att ha en vän som dig, Iz.. Tack!


Shulululu..

Drömmer mig bort.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0