Promenix

Tjoooflöjt!
Nu har Emma Gee vart duktig och dratt sig i kragen. Jag gick helt enkelt ut och gick. de va MAGNIFICENT. precis lagom kallt/varmt, man KAN gå PÅ snön, de höll på att  skymma.. kom hem innan de va mörkt OCH.. jag är pigg som en kotte! :D wahoo. bästa investeringen på läänge huh. känner nästan för en runda till men då ska den där hemska och obekväma reflexvästen på.. de vettifan om jag vill de då asså! äh, who am I kiddin?! - Klart jag ska ut en gång till! känns ofantligt bra.. vet ni vad som mer känns bra? att jag bara babblar.. vem fan är intresserad om jag ska ha reflexväst på mig eller ej? haha.. NÖT! :)

Efter min lilla runda ska jag fixa till rufset lite.. ser ut som jag vart i en storm och irrat runt just nu! så de blir prio 2. men först som sagt en runda till!


HEJDÅVA!


Emma Gee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0