Kungälv

Underbara Kungälv.. vilket härligt gäng sen! :D Jag har nog haft världens bästa helg nu.. de har varit fart och fläkt hela tiden! Jag älskar det..
Sjukt seg efter fredagens bravader.. det krånglade med bil så vi tänkte skitsamma de går fler tåg.. jag drog hem.. vid halv 5 ringer Iz mig och bönar och ber om att vi ska ta tåget vid 19.00.. Ja visst tänkte jag.. vi gör det! såå ett impulsköp av biljett drar vi oss in mot halmstad. Mark är så snäll och kör oss. Väl på tåget tar vi varsin bärs.. börjar komma i stämning.. på terminalen hoppar vi på buss 31 som ska ta oss till Kungälv. efter nån hållplats eller två hoppar även Roxy och Biggs på bussen.. vi åker tillsammans till Linnéas lägenhet. sen va de full rulle.. drog ut.. drog hem efter att ha blivit på tok för full! haha.. sen va de bakishäng hela dan i lägenheten.. sen gled vi sakterliga hem. kl 21.00 va vi hemma i Halmstad igen.. känns underbart att vara spontan! :D



Emma Gee

Min Bästaste och Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0