Jag tror jag är kär.. i The Hatmaker.

Wallahoop Peps!
Igår va jag och Emilie på bio och såg Alice i underlandet.. Jag hade faktiskt ganska höga förväntningar.. och blev jag besviken? NEJ! den va till och med över förväntan.. så fint gjord och så härliga karaktärer. The Hatmaker.. alltså Johnny Depp va ju helt underbar. Både jag och Emilie kände oss som kärlekskranka kidos efteråt.. Men det bästa va nog ändå att vi bara va 4 stycken totalt i hela biosalongen. :) Ska nog gå på bio lite oftare på vardagar.

Idag har jag varit med Emeli Nyberg.. de va ett tag sen man träffa den jäklen så de va roligt. Jag höll henne sällskap när hon fixade sina naglar hos Maria och ack så fina de blev! :) Hann även catcha upp lite med min syster också. Ska göra de som en rutin att hälsa på henne oftare.. Jag menar de är ju inte mer än 1,5 mil mellan oss så varför inte.

Imorgon har jag bestämt att jag ska ut och cykla för första gången detta år. de ska bli otroligt skönt! :) - Jag älskar't
Kommer bli fin fint nu när de blir varmare väder då jag kan cykla till min kära Iz och tvärtom.

Nu ska jag tänka på refrängen.

Sov gott ya'll!

I've still got NO hobby. tough shit... Buhu

HEJDÅVA

Emma Gee







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0