Full freakin' Ruuuulle.

Är at Link's house.. tji fan så trevligt vi har de.. sitter med varsin dator och nördar. kan de bli roligare? Jo.. jag tror fan de! men ääsch.
idag hade jag tid hos Maria som gör mina naglar vid halv 11.. haha.. sov som en jävla stock imorse.. fick slita mig upp ur sängen.. hade ställt klockan på 8.. sååå jag snoozade med andra ord i.. 2 och en halv timme.. känns ju bra! Tog mig lyckligtvis dit i tid.. annars hade Sanna Gee döödat mig! :) efter det drog jag ut en sväng med vovvsing. sen styrde jag kosan till Iz och därifrån in till Halmstad.. Vi skulle ut och vandra vi.. blev en kort tur på Galgberget med Agnes.. sen gled vi till Vapnö.. varför lyckas vi alltid glida dit? haha.. väl hemma eefter den underbara turen drog jag vidare till Links.. som är sjuk. Meeen tycker inte synd om honom.. inte alls. så går de när man kör bil i kortbyxor när de är minusgrader ute. :) ehm.. vad mer.. NADA!


Emma Gee.


Världens bästaste polare Links aka Sailor Rövhatt...eller...ah..näst bäst iaf. wahoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0