Fly verkligheten.. really?

Natt igen..
jag har precis varit ute och vandrat en mil i mörkret med min trogna vän Emeli Nyberg. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord.. och även om vi inte ses sådär jätte ofta så finns vi där för varann.. de är så himla skönt att prata med någon som inte är med en för var dag som går.. de är nytt och fräscht och inte gammalt groll..
känns bra. de som svider lite är väl att man ska upp och jobba om sisådär 4 timmar.. men inatt kan jag nog inte bry mig mindre. Jag har mycket jag behöver tänka på inför framtiden och jag vet att de bara är jag själv som kan komma på en lösning.. självklart pratar jag om jobb. vilken ångest de kan bringa.

Jag ska komma på en lösning. jag vet att jag kan.

NU ska jag sova (förhoppningsvis)

drömma mig bort till  långa ständer, värme och kanske en och annan solnedgång. en öl hade suttit fint med. God Natt.


Emma Gee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0