Du kanske sitter på 'na.

Nu pratar jag med Emilie. JUST NU.. LIVE! Jag är trött men som tur är finns Emilie som gaskar upp mig. :) VI älskar att skratta.. de är den bästa känslan.. OCH skämten sen.. MAGNIFIKA! :D Haha..

Den jobbiga känslan är som bortblåst och jag är glad igen!

Skidsäsongen äro över... så nu får jag hitta mig ett annat intresse.. - Några förslag? Haha
Imorgon ska jag klippa mig.. blir de la de gamla vanliga! sen blir de jobb på kvällen!

PÅ tisdag ska jag och Emilie kolla på Alice i underlandet. Det blir lovely.. tro mig! :)


Nu ska jag prata. HEJDÅVA!

Emma Gee



Emilie Runemeyer och Isabell Eriksson. ♥


Kommentarer
Postat av: milie

jag har ett... mig, ditt nya intresse kan vara mig :)

2010-03-21 @ 22:54:05
Postat av: Emma

Jaa.. smart! :D

2010-03-21 @ 22:55:11
Postat av: Anonym

<3

2010-03-24 @ 18:47:43
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0