Underbara Söndag och min fristad.

Idag är det häng at Iz's house.. Skönt att catcha upp lite nu! tro de eller ej men de hinner faktiskt hända ganska mycket på ett par dagar! Denna helgen har inte varit så rolig för min del då jag mest spenderat tiden med att tycka synd om mig själv.. Haha! I fredags kväll lyckas jag svimma i trappen.. for ner 4 trappsteg.. slog i ryggen, armbågen och handleden.. Det är sjukt hur man på en sek kan tappa kontrollen helt över din kropp.. kändes jävligt udda!  men men.. nu ska jag sluta whina.. för de känns faktiskt bättre nu! :)
Fick iallafall ha lite kvalitéts tid med min familj.. de behövs de med ibland. Min mami & papi är så stöttande.. så den här helgen har jag knappt behövt lyfta ett finger för de har ju vart "såå synd om mig".. me lovelious you guys! :) 

Just nu är jag som sagt hos min bästa vän Isabell Eriksson.. här är min fristad! de är hit jag flyr om jag behöver lätta på hjärtat eller om jag bara behöver sällskap. Kärlek till denna underbara kvinna som orkar med mina galna upptåg!


Jag ser framåt, tar stegt efter steg.. kommer för var dag närmre mitt mål. det jag strävar efter.. känns så jävla bra att för en gångts skull vara bestämd och veta vad jag vill..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0