Och vet du vad jag gjorde meeeeR? gRillade en gRRiiis!

shi fan.
De va längesen jag skrev här på bloggen så jag tänkte göra ett ärlig försök att börja på skiten igen.
Idag jobbar jag.. chock.. not! Jag är lite lätt trött och hängig men de är skitsamma... FÖÖR för varjedag som går kommer vi ett steg närmare NORRPAN! :) de ska bli nått grymt skönt att komma upp dit igen och känna sig FRI! haha. och med fri menar jag; FULL SOM EN KASTRULL! Håller ju min på mattan now days med alkoholen då jag inte känner mig sugen. de begäret kommer nog sakta men säkert komma krypandes tillbaka då vår lilla tripp uppåt börjar närma sig! ;D waow. ehm.. vad annars.. inte så mycket. TROR MINSANN att jag skämde ut mig för en kollega nyss. då jag av misstag råkat ringa upp henne..  SAMTIDIGT som jag pratade med Emilie Runemeyer.. vi snackade om minor i kalsongerna och annan skit. Jag hoppas innerligt att hon inte hörde vår konversation.. PINSAMT är bara förnamnet isåfall. Anyway.. de lär jag ju märka snart. fy fan.. Emma Ge i ett nötskal.
what else is new.. Jag har varit en snorröv i några dagar nu. grymt ofräsch och äcklig... inte alls roligt men va fan de händer väl även den bästa, right? ;) - HAHA! 

Imorgon fyller Hieper år, allas vår älskade kines och det ska vi fira med KAFFE och presenter! :) Funny. 

Idag har jagn minsann vart i metropolen Ljungby också med frugan och fikat på Roddy's. underbart ställe.. Och en finare tätort får man leta efter. sanna mina ord. näe nog om den här skiten! nu ska jag få lite gjort! 


Puss och Kalsonexplosion!
 


saxy mofo's.


Kommentarer
Postat av: m

jag grilllade en grrrris.! :D

2010-02-21 @ 20:42:20
URL: http://milie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0