Friday.. freakin friday.

idag började dagen jävligt fint... seeen gick det utför. fattar inte varför inte folk bara kan låta mig va och sköta sitt eget?! Jag får seriöst skevryck. Jag lägger ner så mycket tid..så mycket tid. för vad? INGENTING!
Jag är ingen robot, jag kan inte vara perfekt..
Nu ska jag försöka vara den där underbart positiva Emma som visar sig för de mesta. Jag tänker inte ta vilken skit som helst. de kan jag säga att jag är för bra för.. utan att låta självgod. :) Haha..
I afton ska vi.. Jag och min bästa Iz dra till Jonte en stund sen blir de ens väng till Jack och sen ska vi vidare till Garaget. Jag som lovade mig själv att bara besöka de stället en gång om året.. haha! Sitter här och lyssnar på en underbar låt som jag fick tillägnad mig idag..av min bästa vän. Tack... du betyder nått sjukt mycket för mig! Jag älskar dig! låten är Melissa Horn - Till Hiva, fin skit...

Men nu lägger jag in en annan bra låt med samma dam.


Melissa Horn - Kvar i nått jag lämnat.

Nu ska jag ha en fab kväll med goa gubbar OCH gummor.
Waaaaow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0