Femmilen. Maffigt värre, HA!

Ikväll ska de kollas på femmilen men kommer antagligen inte kunna kolla då jag blir nått fruktansvärt nervös.. haha! springer runt som en yr höna och kommer på tusentals saker jag måste göra på stört. samtidigt som jag vill se hur det går för Sverige. Haha.. jag är lita tossig ibland asså.
Jobbar just nu.. med 2 timmars sömn i kroppen och en hjärna som går på övertid. haha kan de bli annat än katastrof?

Anyway.. igår va de en lugn kväll fast en massa flängande. Jag och Iz fick den brilijanta idén att dra in till stan. vi började planera tidigt men fick inte arslet ur vagnen förrens klockan 12 på natta. haha.. då drog vi mot den stora staden.. gled runt lite på halmstads gator.. levde ingen rövare dock, synd! Ju närmare småtimmarna vi kom desto mer orolig började jag bli över hur pigg jag skulle va till jobbet.. Haha men här sitter jag, pigg (överskottsenergi kallas det.) som en jävla kotte. :) Snart får jag sluta och det ska bli så skönt. för sen är jag ledig en vecka! :)

Nu ska jag kolla lite OS klipp och sen ut i den stora världen igen! Waaow!

Emma Gee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0