Emma Gee.. ett OS freak? Yes, otippat som tusan! ;D

Fy fan säger jag bara. känner mig helt utpumpad! hahaha. Jag har skrikit, irrat runt, vart nervös och halsat kaffe.. allt detta på grund av en enda sak.. femmilen! haha.. Jag och Iz va som galna.. och när de började närma sig upploppet och Johan Olsson va med i spurten kunde vi inte hålla tillbaka för fem öre.. vi stod upp i soffan.. hoppade och skrek! och visst blev de medalj.. BRONS! wihoo.. efteråt darra jag i hela kroppen, GOTT!  haha.. Tror mina nerver är för svaga för sånt här.. hjärtat pumpade fan i 150! haha.. att man kan bli så stirrig.. de är sjukt! Jag vill inte att OS ska vara över.. Emma Gee is a little bit sad yah. Haha.. nu må de låta som att jag är en tooktant meeen va fan.. skit i de! ;D Min favvis Marcus Hellner gick de ju kanske inte såå bra för idag.. men han har ju trots allt två guldmedaljer i bagaget.. de är fin skit! :D Shuluuululuu!

Haha.. vem kunde tro att Emma Gee skulle bli ett OS freak? otippat som tusan!

Har hängt med sailor idag med.. han har ju gått och kärat ner sig...
..i en dator! Hahaaa. :D Sry.. Hah!

Nah nu känner jag att tröttheten tar överhand.. sååå God Natt Stjärt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0