Tillägnat vår kära Tvättmaskin.

Fyyy faan vilken kass tvättmaskin vi har.. den är så seg att den knappt tar ett snurr i halvtimmen .. hur ska detta gå när alla behöver tvätta. PLUS att både jag och kakan har fått varsin rejäl stöt ifrån den. Inte roligt alls och ont gjorde det.  JA, jag är putt på tvättmaskinen. Imorgon kommer Barcelona-Home och kollar på de fel vi har anmält.. bla. kakans säng som saknar några bräder undertill, persiennen på framsidag går ej att rulla ner längre plus att en lampa på toan har krånglat sen vi kom hit. Sen är det lite små saker också. Bäst att säga till såhär tidigt så att vi inte får betala en massa sen. Okej nog om det..
Jaha, vad som händer här nere i Barcelona då.. Joo, vi jobbar och står i.. även johanna och ida har kommit igång nu med! Kul.. det blir ju inte så mycket tid till frihet så de får helt enkelt vänta tills på helgerna vi har ju trots allt ett jobb att sköta ;D Haha. Igår efters jobbet tog vi oss en liten tur till Park Montjic där vi satt högt uppe på en kulle eller kan man kalla det berg (?) haha.. och käkade picknick och hade det mysigt.. en otroligt vacker utsikt! :) Vi gör inte så mycket på dagarna annars.. det är ett gott humör hela tiden tycker jag iaf och det är ju huvudsaken! :)

Jaja, nu ska inte jag bli långrandig

Och häromdagen ringde jag upp en tant som jag skulle sälja underkläder till..
Råkade säga "jäkligt bra erbjudande" iställat för jättebra erbjudande.. och jag kom på mig ganska snabbt och bad om ursäkt och rättade till det. tanten blev så full i skratt åt mitt lilla snedsteg så hon sa : jag köper av dig för att du svor så fint åt mig! haha.. o sen efter nån minuts skratt så fick jag ett sälj! ;D Och innan tanten hade lagt på hörde jag hon säga " de va en så gullig tjej som ringde.."  - SÅNT BLIR JAG GLAD AV.. :)

Nah nu ska jag sova minsann!

Juste, jag vill hälsa till Ines också! :)

// Emma!

Kommentarer
Postat av: Milie

Heej gumman.! va kul o höra att du har det bra haha :).. kolla min blogg ska du få se nått! ;D

Älskar dig!

2009-01-22 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0