Testa Barcelonas uteliv ännu en gång! :D

Okej, de va ett tag sen jag skrev nu så tänkte att det kanske va dags! nu är de såhär att jag faktiskt iinte har så mycket att säga eftersom det enda jag har gjort är att jobba! de känns riktigt bra nu så här när första veckan är avklarad! :) Igår tog jag och Ida det lugnt bara medans Kakan och Johanna skulle ut en "liten" sväng! klockan 6 brakar de in..och även en kille vid namn Niklas..  kakan slänger sig på mig... gissa om jag blev rädd! haha! ;D sen va vi vakna ett tag.. till klockan 7kanske! sen sov vi till 1 allihop! och sen vid 3 tog vi  metron till IKEA igen.. skulle köpa hem lite knäckebröd och sådant. sen gick vi och kollade in ett köpcentrum med H&M och Zara bla. Riktigt trevligt! kände väl att plånboken inte riktigt tillåter sånt just nu.. så vi va inte där så länge! Nu ska vi käka o sen ska vi ut och sviiira... första ölen är öppnad och allt är på topp! :D vihörs imorgon mamma förresten! :)


Älskar er..

Förbannat trevligt! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you guuuuys!

2009-01-18 @ 16:11:56
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0