Oh Jistanes, Vilken dag!!

Hej alla där hemma!
Nu sitter det en väldigt trött emma och knåpar ihop detta inlägg! Idag har det varit en händelserik dag och även andra dagen på Transcom. Imorse vaknade vi klockan 5 för att gå upp och äta frukost och fixa till oss lite så att vi skulle hinna gå vid 6 eftersom vi skulle till polis stationen kl. 7. Haha, men 20 över 5 ramlar två partypinglor in genom dörren, då kom Johanna och Ida hem från nattens bravader! Haha, Ja jisses säger jag bara! Jag kan skratta mig lycklig att jag inte följde med ut igår! :) Åter till dagen, Vi kom till polis stationen vid 7 och stod där och väntade.. då visade det sig att de inte öppnar förens kl. 9.. så där hade vi 2 timmar att slå igen.. och jaa, hur gör man det på bästa sätt?! - om nån vet.. kan ni väl hojta till! fy fan va uttråkad man va efter bara 10 min.. o kallt va de.. solen hade inte gått upp ännu och där står vi i kylan.. Men tur va det väl att vi kom så tidigt eftersom kön bara blev längre och längre! Efter vi skaffat NIE nummret gick vi tillbaka till Transcom heelt oventandes om att vi hade ett ställe till att besöka innan vi va färdiga. så väl tillbaks på jobbet inser vi att det finns EN TILL punkt på kartan.. Irriterade som vi va började vi lunka tillbaks åt samma håll som förut.. INTE KUL! men vi fick skylla oss själva som borde läst tydligare. När vi varit på social kontoret bar det av ´hemmåt igen, alltså till Transcom! där vi skulle ha genomgång igen! och vad gör inte jag då? Joo, jag... klantarslet själv somnar lite lätt! så hon får klappa i händerna så att jag vaknar! fanken tänkte jag som ville ge ett gott intryck liksom. men enlig henne va det helt lugnt och hon förstod att vi va trötta, Vilken tur :) och efter det va det  bara säkerhetsutbildningen kvar och han va ju tokstollig! ;O han kunde knappt engelska och inte spanska - han va fransk och såg ut som jesus! ;O fan va illa! SEN fick vi äntligen gå hem! o nu sitter jag här och vi ska laga tacos :) Gottit!

Nu måste jag gå! 

Puss&Kram
 



  
Transcom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ska bara veta hur mkt jag vill åka ner! NUNUNU!

Jag vill väl också bo i barcelona o ha det gött!

Här är det skitväder, dimmigt som attans, ja man ser faktiskt inte ett skit! Och har sökt jobb, men inga man får! FÖRBANNADE STAD!

saknar er! <3

2009-01-14 @ 16:27:55
URL: http://matttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0