lite drygt en vecka har gått.

Nu har vi bott här nere i Bracelona i drygt en vecka.. en ganska fart fylld vecka om man säger så! Jag har nästan bara positiva saker att säga än så länge! :) Igår va vi ute på en klubb som heter Shoco.. det va helt okej, vi hade skoj och dansade satan! :) tyvärr stängde klubben vid 4 och vi kände väl att vi inte va riktigt färdiga än så vi gick till en klubb som heter Catwalk.. Också helt okej :) Vi hade skoj och ramlade in klockan 6 i morse... Käkade lite "nattamat" och sen somnade vi gott tills klockan 1 halv 2.. då gick vi upp och käkade frukost..  mycket enkel frukost som bestod av knäckebröd och lingondricka! haha mer än så hade vi inte. sen fick vi ta oss i kragen och gå ut och handla.. tanken va att vi skulle storhandla för hela veckan men de va stängt på den "stora" butiken så vi fick ta ett snabbköp istället.. inte alls så billigt så vi handlade bara för ikväll och imon.. Intressant  va! :P Snart ska vi kolla film... Någon skräckfilm tror jag.. sen blir det sängen eftersom vi ska upp vid 7 imon.. Jobbar dag denna veckan och det ska bli nått grymt skönt.. Nu har vi hela eftermiddagarna på oss att hitta på saker.. :) Ja juste imorgon är det Ida och Johannas första dag på Multipartner.. Ska bli kul och höra va dom tycker om det sen :) 

Åh jag längtar så efter att nära och kära ska komma ner hit och hälsa på! Det finns som sagt så mycket att visa.. Och alla saker vi kommer hitta på! :) som sagt.. jag längtar!

Nah nu ska jag gå och kolla film!

Puss&Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0