God dag.

Idag vaknade vi relativt tidigt.. vid 11.. :P vi käkade frukost, ägg som vanligt! :P haha. sen begav jag och kakan oss till Catalunya.. där det ligger en massa ahopping affärer.. vi orkade dock bara med Bershka och HM. köpte mig ett par nya legging eftersom jag lyckas ta sönder dom andra.. jag och leggins går definitvit inte ihop.. men de är skönt att ha på sig minsann! :) Vår tvättmaskin strular nu igen .. så jag fick köpa mig en billig kofta på Bershka istället eftersom alla mina koftor ligger dyngblöta i vår underbara tvättmaskin. Nu ska jag och kakan laga mat, fiskpinnar med pasta och ketchup.. kan man kalla det lite svenskt iaf? :)

Nu ska jag sumera veckan som gått..

Förra helgen

Fredag: Vi jobbade till tre.. kom hem och tog det mycket lugnt.. hade väl lite planer på att gå ut senare på kvällen.. iaf blev de så att vi stod för förfesten.. Det va Jag, Kakan, Johanna, Ida, Niklas, Filip, Alexander, Li, Amanda och Carro...det va ju trevligt minsann! :) Men sen bestämde jag och Ida oss för att stanna hemma ändå.. kände väll att vi ville spara oss lite tills lördagen.. men Kakan, Johanna, Alexander Filip och Niklas drog ut iaf. Li, Amanda och Carro drog till en bar eller nått i den stilen.. som sagt jag stannade hemma. :P skönt för dagen efter...

Lördag: ..började vi dagen med att dra till Catalunya och shoppa.. de andra va la lite smått sega.. vi kom hem och vilade lite för att senare göra oss i ordning igen för att sendan dra till de wonderbara Catwalk.. Alexander och Niklas kom till oss senare.. och vi firade min födelsedag där lite också.. eftersom jag fyllde år på söndagen! :) Jag hade svin kul, tack alla för det :)

Söndag: Lite segt va de allt... vi va bara hemma och tog det lugnt :)

Veckan som va då...

Det har inte hänt så mycket.. vi va på Ryan's i torsdags.. det va riktigt trevligt! :) det va match på tv .. Barcelona - Espanyol.. ska jag kanske nämna att ryan's är en sportbar. :) trevligt som sjutton va det iaf.. Sen så har vi inte gjort så mycket.. gått lite runt här och kollat i affärer.. :)

Igår tog vi det bara lugnt! :) kakan va sur över det men är nog glad idag över att hon inte gick ut! :) för ikväll ska vi slå klackarna i taket! :D

Ah juste, i veckan fick vi veta att 5 pers ifrån "socks for her" fick gå eftersom de inte säljde så bra... hela den kampanjen har ju gått dåligt! de äår riktigt tråkigt.. eftersom de började samtidigt som oss! nog om det..

Hoppas ni får en trevlig helg där hemma :)


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Marina vill komma till Barcelona!!! <3 Till underbara du!

2009-02-01 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0