Första inlägget ifrån BARCA!

Så.. Nu har jag äntligen fått tid till att skriva lite i bloggen! :) Just nu sitter Kakan och jag mitt emot varann och skriver i våra bloggar! :) Jag får väl tala för båda dagar i Barcelona.
Dag 1: Vi åkte halv 2 ifrån lidhult.. tog oss till köpenhamn där vi fick vänta tills klockan 8, så flyget gick! Sov ganska hårt på planet eftersom det inte hade blivit mycket sömn innan! Sen tog vi taxi ifrån flygplatsen in till Bracelona-Home. där vi fick gå igenom kontakt och hela köret. Vidare därifrån tog vi taxi till vår fina lägenhet som ligger mitt i smeten! Lägenheten var över förväntan... och modern. :) Fast en sak som dom varnat oss för va kylan i lägenheterna vilket stämde alldeles utmärkt! Fy satan va kallt det var.. Jag låg o vred på mig hela natten och så fort man rörde på dig blev det kallt igen.. på morgonen va det ju inte bättre..Så idag..
Dag 2: ... gick vi upp vid klockan halv 10 och käkade frukost.. sedan drog vi iväg till IKEA som låg en ganska bra bit bort! Vi köpte duntäcke, filt, påslakan och tofflor. Gemensamt köpte vi skärbräda, diskborste, duk, ljusstake, värmeljus och handdukar. allat för att göra det lite mysigare här hemma! Vi åkte taxi tillbaka eftersom det va en såpass lång väg och mycket packning.. Efter att vi fixat i ordning lite här hemma så gick vi ut på lite sight seeing på gatan utanför, ojoj va mycket affärer det finns! :) synd bara att vi gick ut under siestan. då de spanska folket tar en "powernap" :), sedan gick vi och handlade lite saker. så vi åt hemma ikväll igen! får dock ta och äta ute någondag men det finns det ju gott om tid till! Ja, så nu sitter vi här..fixar lite.. ska snart diska tänkte jag! :)


Johanna och Ida som vi åker med förresten är stört sköna! Jag va så himla orolig innan att det inte skulle bli bra osv.. men det va helt klart över förväntan :) Jag är hel nöjd! 

Här kommer lite bilder :
Palmer påväg ifrån Flygplatsen
Palmer påväg ifrån flygplatsen!

Lägenheten
Lägenheten


Kakan i solen!

Gatan snäppet ifrån vår lägenhet.


På en bro över Carrer.


IKEA och Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart älskling!

2009-01-11 @ 12:57:07
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Postat av: frida svensson

vera, i miss you!! snart kommer jag ... :D

2009-01-11 @ 15:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0