Första dagen på jobbet! :)

Idag vaknade vi uppe efter god natts sömn, fy fasen va lite duntäcke och påslakan kan göra! :) Jag sov så gott så gott! Iaf, klockan halv 8 vaknade vi idag spända inför första dagen på jobbet! Vi käkade lite frukost och vid 9 traskadde vi iväg ner mot Transcom. Byggnaden är verkligen unik.. Väl innanför dörrarna möttes vi av en jätte trevlig spanjor som visade oss till köket där vi skulle sitta och vänta tills någon kom och förklarade hur dagen skulle se ut. Inne i köket satt fler förväntansfulla ungdomar som också va där första dagen! Efter bara ett litet tag blir vi indelade i 2 grupper..  Min grupp bestod av 8 sköna personligehter! Alla va goa på sitt sätt! :) Vi satt i ett rum hela förmiddagen och eftermiddagn till kl 1. då fick vi ta lunchrast till klockan 2.. Johanna och Ida va söta och kom ner med fika till oss, baguetter och dricka! :)
Sen gick vi tillbaks till Transcom där vi hade information med en svensk tjej, lite lättare den här gången eftersom förra informationen va på engelska/spanska. Vi fick göra små presentationer om oss själva och sen fick resten av gruppen tycka till. Det va en lärorik och mycket rolig dag idag! :) Jag tror verkligen på det här jobbet och jag hoppas att det är så bra som det faktiskt verkar! Jag är positivt överraskad, aaaand it feels goood! ;D Imorgon ska jag och kakan upp kl. 5 på morronen för att mäta upp dom andra vid polisstationen kl. 7 imorgon bitti för att skaffa våra NIE nummer. sen ska vi till banken och sen tillbaks till polisen för att få nummret på grönt papper eller nått. Sen bär det av till transcom där vi får lite yttligare information. Det kommer bli en tuff och jobbig dag men det ska vi nog fixa, kakan och jag! :) Efter att vi kom hem ifrån Transcom va vi ganska trötta! Hände inte alls mycket faktiskt.. Det är Nasty Monday idag.. funderade på att dra ut på de med dom andra tjejerna men vi hoppade det och det tror jag vi kommer tacka oss själva för imorgon! Näe, nu är det kanske dags att sova. Lägger in lite bilder ifrån gårdagen eftersom vi inte tagit några nya idag! :)




Park Montjic




inne i park montjic



Kommentarer
Postat av: Anonym

lättnande för mig att det gått så bra första dagen.

detta fixar ni.



tusen kg kärlek <3

2009-01-13 @ 08:48:30
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0