det är torsdag och bara 3 dagar kvar till den "stora dagen"..

På söndag kommer dagen då jag blir ett år äldre dvs oldie woman. Jag vill faktiskt fira hemma men tror att det kommer bli nice här med! :) Idag har jag jobbat dag.. det va väl helt underbart.. :P Haha.. Jag va ett (!!) sälj från mitt mål vilket gjorde mig en aning sur men å andra sidan va de ganska skönt att veta att man var så pass nära iallafall.  Ska snart ut och gå en sväng för att köpa frimärken och en sjal kanske! :) - Vi får see! Jaha, mer då..  Juste, Barcelona - Home tjejen va här nyss och kollade in alla fel vi hade anmärkt på lägenheten, and guess what?! - JO, kakan ska få en ny sääng! :D Orättvist. Hoppas den inte är fråpn nått "Dump" någonstans! Och, i helgen ska vi la ut även om pengarna börjar sina lite .. så de får bli en lugn helg och födelsedag minsann..

Gud idag trodde jag att jag skulle smälla av!

Idag hade jag ett samtal där adressen stod på någon Gunnar.
Emma: Hej mitt namn är Emma och jag ringer från Evita.. Jag söker Kvinnan i huset.
Mannen: Va sa du?
Emma: Jag söker kvinnan i huset.
Mannen: Jaha, men vänta lite då.
Efter en stund hör jag någon komma till telefonen. när jag precis ska börja prata..
.. Hör jag att det är en annan man.  Det va alltså två män.. och det kändes inte så bra.. så jag fick be om att ringa upp...meeeen de tänker jag inte göra! :D känns lite vääääl kinky alltså ;S Hahha.. Usch då!

åh idag ville jag inte gå upp.. det va så skönt att sova. GOD BLESS för BÅT, BÅT BIIIIIIL!! <3

Här kommer lite bilder från vistelsen här. Dom är gamla med det får allt duga! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0