Barcelona, en stad för livet! :)

Idag gick vi upp halv 11 umgefär och käkade frukost! frukosten är väl som i Sverige umgefär.. Ägg, Bröd, Juice, Smör, Ost, Skinka och Knäckebröd. Viktigt att man får i sig så mycket fiber som möjligt! :) Sedan drog vi ut med våra kameror i högsta hugg och gick till Park Montjuic.. En jätte stor park bara ett stenkast ifrån oss! där inne irrade vi runt i timmar och va exalterade över det mesta! 150 kort blev det säkert! tyvärr ger inte korten parken sin rättvisa, det går helt enkelt inte att visa hur fint det verkligen är! Där gick vi lite mer än en mil.. Sen kom vi hem eftersom vi kände hunger! och med trötta ben och sinnen började vi laga mat! Kort därefter tog vi på oss skorna och gick ut igen, denna gpngen skulle vi kolla in vår arbetsplats som vi inte hade gjort än.. vi började gå och efter 40-50 min kom vi fram till World Trade Center nere i hamnen. Vilken bygnad! helt galet läcker :D Så allt som allt idag har vi någ gått lite mer än 2 mil tror jag! Underbart! ;D
och för nån timme sen lagade vi mat igen.. Köttfärssås och Spaghetti, Kanon gott :) Nu ligger jag och kakan här och ska snart sova.. men först ska jag lägga in lite bilder :)

Jag är så himla glad över att alla kommer så bra överens och att vi faktiskt trivs så bra ihop som vi gör! Ingen klagar, alla tar ansvar och det är ett himla gott humör här inne :D skratt nästan hela tiden, ja det känns jätte bra! :)

Lägenheten:




 


Mitt och Kakans rum, vilken ordning.. vaa?


Köksbordet!


Tvbordet!

Och lite från idag!


Johanna & Ida


Park Montjuic



Transcom, rakt fram!


Nu hinner jag inte lägga in mer bilder eftersom det tar en sån himla lång tid så sanna, mamma och eventuellt pappa får vänta tills imon :D

God Natt!


BATTTTEEEEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så avis. sitter här i plugget nu och längtar helt klart bort till någonannanstans. jag saknar er så fruktansvärt mycket :( ....

mina guldklimpar.

2009-01-12 @ 14:07:41
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0