Ännu en helg här i Barcelona!

Nu sitter man här vid
köksbordet, har precis kommit hem efter jobbet och ja.. låt mig säga att jag är jävligt trött.. idag va de assegt på jobbet.. har mest fått en massa utskällningar av tanter idag vilket inte är så trevligt! MEN en rolig sak, jag fick ringa hem och sälja! så jag plingade Mamma, Mormor, Sanna och Emeli.. Alllla ville ha mina evita trosor för dom är såå fina :D Haha.. Underbart! Vi planerar på att dra till Razzmatazz ikväll men jag vet inte om jag vill med. känner inte för det alls.. känner mig lite ur gängorna om man säger så.. vill mest bara sova faktiskt ;O men vi får se hur jag gör minsann! Har inte fått mitt paket hemifrån sverige än minsann! känns lite tråkigt.. tänk om jag aldrig får det liksom.. :/ JAG VILL HA!!!

JA JUSTE.. jag berättade ju om tjejen Linda som kom igår från Barcelona-Home och skulle kolla på lägenheten.. igår efter att hon gått.. så går inte vår balkongdörr på baksidan att låsa och dt känns jävligt otrevligt och i morse när vi skulle upp på morronen så gick det inte att spola på toan.. Inte kul (!!!)... Så nån snubbe som tydligen ska va tekniker på Barcelona-home kommer hit snart och ska ta sIg en titt på toaletten men dörren får vänta tills måndag,
ah de känns ju skit nice. verkligen bra. hurra och grattis till oss alla! - Jag kommer inte våga lämna lägenheten.


nu ska jag vila. för jag behöver det! "försov" mig i morse typ så vi fick ta metron, gosh vilken upplevelse! :)

Men iaf, de va skoj att prata med nära och kära innan idag! :)

KramKram






KANSKE?!
Update; Nu har jag vart och köpt spanskt kontantkort från yoigo.. det blåser här i barcelona som satan och jag fryser. det är dock inte kallt ute. Det har inte kommit nån gubbe för att kolla på vår toalett vilket gör mig förbannat irriterad. Jag vet inte om jag vill ut ikväll.. får kolla hur jag mår sen.  Jag mår konstigt.. undra om de är för att jag inte käkat än .. vi får väl se senare! Adios.



UPDATE NR 2. ; toaletten äro fixad.



Kommentarer
Postat av: syrran

sådär ja då har man kommenterat:)

2009-01-24 @ 21:47:38
Postat av: Anonym

hur varmt har ni det där nere om dagarna?

2009-01-27 @ 20:58:39
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: Milie

Emma! jag väntar på mitt brev ..!

2009-01-28 @ 16:06:14
Postat av: Frida Andersson

Hej emma! Glöm inte att ringa mig på fredagar, jag handla mer än gärna utav dig :) Ta hand om dig. Puss o kram Frida

2009-01-29 @ 18:23:22
Postat av: Marina

Hoppas du mår bra gumman. Saknar dig jätte mycket. Puss å kram

2009-01-30 @ 06:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0