Vilken daag & kanske ny lagenhet :)

Ja nu sitter man pa jobbet... och samtalen rullar pa som aldrig forr.. knappt att man hinner andas emellan.. meeen vi gillar det minsann! ;D Idag har vi pratat med en tjej vid namn Lina som har hand om lite lagenheter har i Barcelona. Och jag och Kakan ska pa visning imorgon. :) - det ska bli mycket roligt! Lagenheten vi ska kolla pa har takterass ocksa vilket kommer bli sa javla bra! :)  Ett stort plus ar att Elin, Mathilda, Malin och Anna ska flytta in i de huset ocksa sa de kommer bli fett nice ;D fattar ni va roligt vi kommer ha, grillparty pa takterassen.. :) Det kommer bli ett litet transcom hus dar nu! ;D isafall blir de 312 per manad per person.. :) och det ligger nara till allt liksom! :D jag ar eld och lagor! :D Som sagt, jag och kakan ska dit och kolla imon sa da kommer det en massa bilder sen... det ska bli KUL! :D 
Visst plaza espanya har val inte vart helt fel men det ska bli sa jakla skont att komma lite narmre till allting :) Anyway.. nu har jag rast.. sa snart ska sista passet borja, Javulspasset ;O men de far vi ta! 

Skriver ett till inlagg nar jag kommer hem och berattar lite mer om vad som hander har i barcelona! ;D



Over n' out.

Emma Gill 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0