vi har ett ledsamt besked...

elin toivonen. vi saknar dig.. det ar sa tomt och tyst utan dig.. vi klarar oss inte. och evita crew kanns nu tomt. en liten del har gatt ifran oss men vi minns henne med gladje! nu sitter du pa smartsaftey.. hoppas du mar bra dar du sitter i de andra skeppet och saljer cykelforsakringar. trivs du? de kanns ju sa himla langt bort. anyway. du ska veta att alla saknar dig har och som sagt ar det tomt... pipino ikvall och da ska vi ta igen all svunnen tid. hahaha..
assa de har kanns sa mobbat sa jag tror jag dor! meeen tomt ar det.

men varfor vill du inte salja nylonstrumpor?  jag forstar inte.

Jaha, hur ar smart saftey nuda?


svara med en kommentar sa att jag vet att du lever!




elin toivonen i egen hog person.

Kommentarer
Postat av: sabina

gud vad du ar söööt!!

2009-02-18 @ 19:27:37
Postat av: elin

nu kanns det hart i mitt hjarta emma. har varit borta alldeles for lange nu.

2009-03-02 @ 17:10:41
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0