Tooouchdooown!!! ;D

Haha, nu är man hem kommen ifrån puben .. :) Vi har kollat på Super Bowl minsann.. och till o med jag börja fatta hur det går till.. både jag och kakan va insatta.. :)
Kvällen började väl med att vi åkte till San Antoni där Niklas mötte oss och vi gick till deras nya lägenhet.. den va mysig men kanske en aning liten med tanke på att de bor 5 killar där och lägenheten är på 50 kvadrat.  aaanyway. sen va vi ett litet gäng som drog ner.. Jag, Kakan "Cookie", Filip, Christoffer, Niklas, Alexander, David och Samuel. Mycket trevligt.. och jag kan verkligen tänka mig att gå o kolla på Amerikansk fotboll igen.. OJA! :D

nu ska jag sova! :)

men skriver mer imon.. då är de jobb som gäller! ;D


Pusshajs!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Emma

Jag blir så glad när det står lite kul saker som hänt er i Barcelona. Ni verkar verkligen vara på hugget för att festa och det gör ni rätt i men va rädda om er och var rädda om varandra. Verkar ju som om det till och med är knasigt och lömskt att åka taxi. Kramen från Mamsen

2009-02-02 @ 12:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0