Snart läggdags..

..men först lite snack om dagen och morgondagen!
Idag kom vi upp relativt tidigt.. käkade frukost och ringde till den här tjejen Lina då.. och berättade om att vårt kontrakt med Barcelona home går ut nu den 10 mars och att vi har lust att checka in de lägenheterna hon hyr ut. så nu har vi tid vid 12 imorgon på att kolla lägenheten :) det ska bli så kul.. jag längtar verkligen! :) Sen så drog vi oss vidare till jobbet där det va ännu en dag med Lace.. listan har tagit slut nu så vi ringer till call backs.. vilket inte alltid är så roligt men det funkar :) så idag sa Sabina att vi ska få in en ny kampanj - YES! och den här gången handlar det om strumpor.. alltså nylonstrumpor och vem kan få nog av det, ingen! så jag tror och hoppas att det kommer bli en superbra kampanj! Det ska alltså bli skitkul :) Jag och Kakan drog jämt idag och slängde iväg 16 par trosor var, duktigt vi är! målet va ju trots allt 15.. så vi ska va nöjda! :D Efter en väldigt lättsamdag på jobbet så drog jag och kakan hem.. käkade gröt och macka! gottit! :) Nu ska jag alldeles strax gå till sängs då vi ska upp tidigt imorgon och laga wok till jobbet senare. vi måste va iväg vid halv 11 nånting så att vi verkligen hittar till lägenheten.. men det ska nog gå bra.. så på schemat imon är det lägenhetsvisning och jobb.. ah det är i pricip det hela.. och laga wok! :D känns la sådär att gå upp så tidigt och laga mat men det får gå! :P

Nu ska jag sova..

Men vi hörs imorgon med bilder osv på lägenheten! Jag håller tummarna för att lägenheten är exakt som vi vill ha den!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0