Pa Jobbet...

Nu sitter jag pa jobbet och det gar valdigt segt! men de ar bara att bita ihop... har lite latt ont i huvudet ocksa eftersom jag ar forskyld.. kanns inte sa bra.. men som sagt.. bit ihop! imorse sag jag och kakan en uteliggare som gjorde sina behov ratt pa trottoaren.. jag blev total acklad.. de va inte nice.. INTE NICE, ok! men aaanyway.. ikvall ska Elin med oss hem och kaka tacos.. Forbannat gott! :) vet inte om vi ska upp pa montjuic sen..

nu ska jag aterga till jobbet!


skriver mer ikvall ..








Update; Bjornen dok aldrig upp.. we are so sad..

Kommentarer
Postat av: elin

Toppmongo! det ahr ska du far fan for! MOHOHOHOHOHOHOHOHO :D ha en bra dag!

2009-02-11 @ 12:14:53
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Emma! Jag efterfrågar bilder. Idag den 15 februari är det 6 år sedan pappa försvann från oss. Kan inte fatta att det är så länge sendan. Love, love you! Mamsen

2009-02-15 @ 14:10:25
Postat av: Anonym

Jag håller med din mamma, meeeer bilder =)

2009-02-15 @ 23:36:16
URL: http://matttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0