God dag! :)

Nu sitter jag här i min säng och väntar på att jag ska finna orken till att klä mig.. haha.. :P snart ska vi dra oss ner till jobbet.. jag har precis lagat vår middag till ikväll.. det blev makaroner, kött och sås.. låter de gott? njaaae, jag vet inte de ja men man får ta de man har helt enkelt. igår gjorde vi inte nånting.. kom hem o käka sen sov vi typ vid 11 halv 12 kanske! fattar inte att man kan va så trött! tycker om att jobba förmiddag mer tror jag! Ja, och i förrgår gjorde vi inte heller så mycket.. blev "antastade" av en clown på tunnelbanan! han stod 10 cm ifrån mig och kakan som satt ner. sen stod han och vinglade mot oss hela tiden o låtsades som att tåget gick assnabbt och svängde hela tiden ..han stank sprit och han va vidrig. gillar inte clowner i övrigt... sååå intrycket blev ju inte bättre efter den här incidenten.. som tur skulle han inte av vid samma station som oss! tack och lov. Ikväll ska vi som sagt jobba igen till kl 9.. kommer la va lika trött ikväll som jag va igår.. annars får vi la se om vi går ut på nån bar eller nått! Barcelona ska tydligen spela på söndag så då ska vi nog ut! :D meeen de är ju en evighet tills dess.. hinner nog hända lite saker där i mellan också! :P

Åh min data har börjat krångla. batteriet är cp.. hmm..

men den funkar ännu så länge..

Jaja nu ska jag allt klä på mig och inte sitta här och söla! ;D vi hörs ikväll minsann! Puss&kram hela dan! ;D





och ja, lilla mamma jag ska sätta in bilder.. i promise! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0