Amerikansk fotboll.

Jag har precis gjort mig i ordning då jag och kakan ska dra till niklas och alexander.. vi ska nänmligen gå till en bar och kolla amerikansk fotboll. vilket är helt tillåtet idag eftersom vi börjar kl 3 imon på eftermiddagen. sköönt :) ska även börja sälja Lace trosor då, så helt nya listor och en massa goa tanter som säkert vill ha 2 par till! :P Haha. Idag har de varit en riktigt slapp dag.. vaknade vid 10 ja och mådde halv bra må jag säga. la mig i soffan och öppnade balkongdörren, de gjorde underverk. Gårdagen va galen.. vi drog till en klubb som heter Opium.. de va skoj men drog hem vid 5 anyway.. :)Otroligt bra musik men drickan va lite dyr, man får ju leva på mini mini mini kostnad här nere. så det blev bara en öl i baren.. Ikväll kan det bli en öl eller två också.. vi får se! :) som sagt fotbollen börjar kl 12.. så vi ska la snart dra oss mot Ravall.. :) Ehm, jooo.. jag fick mitt paket från Mami igår.. eller iaf en Avi.. så jag ska hämta ut den på tisdag tror jag! :)
Jag trivs jätte bra här nere i Barcelona.. de blir bara bättre och bättre för varjedag som går :) ska bli kul när släkt och vänner kommer ner och hälsar på :) det finns så mycket att se!

Nej, nu ska vi ta metron till Sant Antoni där de andra ska möta upp oss.

Hade kanon.


Kram hej! ;D




ska lägga in fler bilder syster och mami.. jag lovar! :) <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig som bara den honey.......

2009-02-03 @ 19:17:03
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0