Vilken härlig dag.

Idag va jag uppe med tuppen, dvs kl 8..  inte min vanliga rutin därför är jag kanon trött.. men men.. är man hundägare så finns de ju ett visst ansvar! Aja anyway.. Igår va Cake och Hiep här och fikade, mysigt mysigt! :) Vi bestämde oss för att ha en liten middag nu på fredag med thaimat och grejer, låter de inte bara kanon? - Jo visst gör de de! :D

Idag bär de av till Heberg för en blendkväll.. Vi ska till min systers kompis salong och kolla in produkter osv. :) Får la se om jag är i behov av nått. 

Curry är galen idag och då menar jag helt wack.. haha.. ena sekunden är han kalas pigg och andra sekunden brakar han ihop somnar.

Aja, nu känner man iaf att de börjar bli höst, tråkigt.. sommarn har gått alldeles för fort men och andra sidan har den varit väldigt händelserik, de må jag säga! :D  

Jag saknar min klass och (hör och häpna) skolan ;O.. visst man trodde de skulle bli lätt efter skolan me jobb och allt.. icke sa nicke. 

men nu hinner jag inte mer.


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0