Tack för en trevlig kväll! :D

Gårdagen började med att jag gick upp och städade lite.. sen badade jag curry :P haha! sen kom Cake, Hiep, Iz och Vera till mig och vi åker ner och handlar varorna till maten! Det blev kyckling på menyn.. Med klyftpotatis, Tsatsiki, God sallad och vitlöksbröd! :) fasen va mätta alla blev men de va ju också tanken! :P Sen efter de spelade vi "med andra ord" vilken fight de va mellan oss alla :D haha! Sen va ju Emil och hälsade på en sväng också, trevligt de:P
Jag och Iz, drack lite öl.. de va niiice. sen kollade vi på Instängda haha och Iz och jag hade sett filmen innan men inte de andra.. och allt va bara så galet :P HAHA

vi sitter och kollar på filmen .. och en tjej i den där filmen säger att ingen varit där nere innan.. men så är de iaf en som ska klättra i taket .. och hittar en gammal hake ..eller va fan de nu heter :P

och då säger iz; Ska jag berätta för dom?
Jag; Gör de.
Iz; Aah, de här bevisar ju bara att de varit folk där innan!
Och alla ba typ .. noo shit! :P

Haha du är bäst gumman! <3

Ikväll ska jag va med cake, vi ska på roadtrip! :D vi får se vad kvällen erbjuder .. nu ska jag dra mig!
Vi hörs! :D




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0