drygt.

fan vilken tråkig dag.. måste seriöst ha ett jobb snart men känner då att de krävs ett körkort eftersom jag som sagt bor ute i ingenstans. Jag rent av klättrar på väggarna.. helt rastlös och nu har min mormor fått för sig att jag ska lära mig laga mat för att jag är så kass på de :O enligt henne kan jag knappt koka makaroner.. (vilket inte är sant... tyyp.) hehe. Fast sen har jag ju lite att göra med curry också! han kräver uppmärksamhet nästan hela tiden.. inte när han sover dock.. vilket är ganska ofta men i korta perioder om man säger så! Han börjar bli riktigt busig samtidigt som han är en kel-apa. haha han kan inte vara kvar ensam i soffan tex utan han måste med.. överallt... annars känner han sig övergiven... han är dock en tuffing och trotsar katten per-otto aka putte hela tiden..  tro de eller ej :P
I förrgår hade vi storbak här .. (mormor va stolt) Vi bakade bullar, kärleksmums, drömmar och american cookies. kalas härligt. :P
Ikväll kanske Cake och Hiep kommer och hälsar på.. vi får se.. bjuda på mina kalasbullar då kanske! :P haha.




so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0