Maffig Busschaufför och Maries Födelsedag! :)


Idag fyller Marie 20 år! Grattis till dig! :) <3

                    

Hahaha och på hemvägen fick vi oss ett gott skratt när busschauffören plötsligt fick ett ryck och vred upp musiken till max och började småsjunga&digga till "im too sexy for my shirt too sexy for my shirt, so sexy it hurts" (Right Said Fred - Im to sexy).. Fy Fan va vi skratta :D Han trodde säkert inte att radion va på i hela bussen för attans va han levde rövare där framme i förarsätet :D 

Hahaha, Jesus vilken dag. Inatt har jag knappt sovit nånting pga den är jäklarns tandställningen.. :/ 
Hoppas de går över snart .. Helt öm i hela käften ;O


men jag ska inte va den som klagar.

Vill hemskt gärna ha tillbaks min mobil nu, en ny alltså :P min gamla skrot brakar ju ihop snart :D 
Påskhelg snart, Full rulle hela helgen! kan de bli bättre? naae, tror inte de :)


Nog om detta.. Nu ska jag plugga! 


Tjee ;D
                 Lil' Wayne Ft. Static Major - Lollipop 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0