Lovets trevliga innebörd ;D

Imorgon ska jag vara med min trevliga vän Elin som tog körkort idag, MASSA GRATTIS TILL DIG!! <3
Vi ska fira hennes födelsedag/Körkortsinnehav ;D (men sanningen är den att den stackars parvlen fyllde år i februari och jag glömde gratta, kass kompis.. )MEN.. se de på den ljusa sidan... MAN blir glad av presenter, right? ;D Så egentligen spelar de ju ingen roll när man lämnat presenten.. bara bra om den kommer lite sent för då har man ju massa kul o göra sen :D Haha.
Efter de ska jag dra mig vidare till Anna, vi träffas ju inte så ofta så man få ta vara på de få tillfäelln som ges. :) Vi talade om parken idag och kom fram till att vi ska glömma allt som har med den kvällen att göra ;D Vilken ångest man kan framkalla på ett par minuter. haha. ;D Ja, uscha..
Och veras mor&far va väl inte allt för glada över att de luktade som ett helt systembolag i deras bil, så de ber jag om ursäkt för.. Tillomed de lyckas vi med, vi är otroliga :D

Det är dåligt väder. trivs inte. Nu vill man verkligen bort.typ.. australien! Långt och bra!

Och med de orden rundar jag av kvällen.
God natt! ;D
Vi lyckas med mycket, men hur bra blir resultatet av det vi gör?


 

 Puss&Kram Hela dan'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0