Jag klarar mig.. alltid!

Ibland känns det som att man inte räcker till... man vill så mycket men klarar knappt av hälften. tiden räcker inte till! JAG räcker inte till. men vill man ligga på topp får man bita ihop:)
Helt underbart att träffa alla kompisar och sånt ju så egentligen borde jag inte klaga.. så nu är de slut på de.

Jag klarar mig.. alltid!

Imorgon blir de Hardcore Superstar iaf, Frääänt! ;D det blir nog kul .. de va de förra gången iaf :)

Emilie Rune, vill du bli min norge kompis? :)



Tell me how I'm supposed to breath whit no air.

Hey Pumpkin'
image23


Kommentarer
Postat av: milie

Åh gumman.. du räcker alltid till för mig iaf.. jag klagar inte! Och JA jätte gärna ^^
ÄLSKAR DIG!

2008-03-29 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0