Intensivkurs, hah ;D

Japp, nu är det väl dags att börja ta kortkort kan jag tro! börjar ju få lite ångest över det hela ;D
får troligtvis de 2 först veckorna efter studenten ;D Men de blir la bra, skönt att ha de bokat nu.. så de finns ingen återvändo ;D haha..  Får bara buga och tacka min mamma&pappa för att de vill betala de här :) Tacksam <3






Morsning Korsning! ;D
Jag vill ha min mobil tillbaks ;/ Det äcklar mig typ att nån annan pillat på min jacka .. :O
Alla bilder, sms och nummer.. :S fast asså .. nummer har jag typ skrivit ner men de har ju till kommit några på senare tid :S får fixa dom igen på nått vis. OCH självrisken, vem pallar betala de då?!

men nu ska jag allt sluta grina ;D

Haha, sen palla att vissa tror sig.. kan ju bara skratta åt dom ju :D
skaffa liv o sluta sega ner andras :)

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0