Har Jag Nått i ögat? - Japp, en pupill och lite till ;D .. attans va jag skratta.

Ja min humor förklarar ju hur jag är som person ;D haha. skrattar i princip åt allt.

Idag har de vart en ganska lugn dag, Mycket jobb med vårmässan -08 nu bara.. men det är kul så det är inte så farligt :)
Efter skolan vart det hem och softa framför tvn.. Kolla lite på The Hills, mycket bra :)

imon ska jag med min syster till hennes skola , hon ska ha gisellprov på klippning och färgning så man får väl ställa upp :) Sen bär det av till Halmstad för o skaffa nytt pass ;D
Förhoppningsvis får jag det nu innan helgen, så jag kan dra ut med mina pinglor i helgen :)

Helgen va fasen fööör LUGN, klarar inte av de där slöa tempot .. Haha ..

Glömma men aldrig dömma ;D

Nu ska jag ut och gå! ;D

Take Care!

BraceFace . ;D


Underba

Kommentarer
Postat av: Milie

Emma min ängel ;) du e snygg ..

2008-03-13 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0