Bubbas :)

Idag har jag passat Ludvig (Bubbas) lite :) Vi lekte med lera .. haha. Aww han va så söt innan , somnade innan han fått nattikläderna på sig. Imorgon ska vi leka i snön hela dagen :) Det blir nog mys.

Min familj har nu börjat prata om att hyra ett hus med en annan familj som vi gjorde när vi va små. Eftersom alla är lite äldre nu behöver man ju inte hänga med familjen jämt :) Kan nog bli jätte mysigt faktiskt! Hoppas det blir av bara! :)

Helgen: Jadu.. Hur blir det med den.. Finns två saker att välja mellan Parken & Hardcore Superstar. vet faktiskt inte hur jag ska ha de.
Synd att de inte blev thn men vi får ta igen de :)

Nu ska jag dejta kudden.  Tje!



                                                           image20
Ludvig

                                                        Skitsnacket kan jag leva utan bara så att du vet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0