AborreJägaren.. behöver jag säga mer? ;D

Okej okej, Kvällen va väl trevlig .. men basshunter va la inge vidare .. inte för att vi hoppats på att han skulle va bra .. men ändå ;D Killen måste ju ha probs.. Nörd. ;) Träffade massa trevligt folk iaf och det är ju huvudsaken! musiken kan man ju fly ifrån ;D

Tack för skjutsen Cake, gulligt av dig att köra.. trots de dåliga vädret :) Vi andra sov som barn i bilen ;D
Inte direkt roliga färdmänniskor ;D

Tack för en KUL helg Tjejor ;D


nah, vet ni vad. Jag tappade mina pengar igår.. Hur mycket otur ska jag ha?! :P

Idag har jag vart med Sara och Hannah.. Kul att träffa dom lite .. sanna klippte och förlängde håret på Hannah, de blev kalas fint :)

Och imon ska jag kanske leka med Pervert :) Kommer ju bli kalas kul för bövlen. ;D


"You perv.. den satt som den skulle " ;D haha, ännu en fräsigt kommentar av Pervert.

                                                   Glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya.

                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0