Utgång med Damerna :) <3

Nu sitter jag här med en kall öl i handen hos Emilie, fast stackarn va tvungen och jobba så vi får klara oss utan henne! Lyckligtvis kommer hon till oss efter jobbet :) Ihii!
MEN, nu regnar det ;O hoppas faan att de slutar innan vi ska in till stan! meen iofs har väl lite regn  aldrig skadat eller stoppat nån? :P Nej du, nu hinner jag inte sitta här mer.

Känner på mig att denna kvällen kommer bli lika bra som alla andra kvällar för sålänge jag har mina vänner, mår jag bra! Tack, ni är fina allihop! <3

Puss&Kram SKUMBANAN!





Kommentarer
Postat av: Milie

Fast jag va ju inte med :( så det kan ju inte vatt jätte bra! hihi

2008-07-13 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0