Tjosan!

Idag vaknade jag av att min käre vän Lisa ringde och frågade om vi skulle bada och jo visst, de kunde jag inte tacka nej till. de är nått grymt varmt i mitt rum, nästan så varmt så de påverkar min sömn ;O illa. iaf de va riktigt nice! Sen solade vi la i 3 timmar eller nått .. Sen begav jag mig hem och gjorde mig iordning och sen drog vi ner till Hylte eller ah först till Torup där min syster Sanna jobbar.. sen skulle Lisa handla käk och sen till systemet. och sen vart vi på Klädhörnan också. Hittade lite schyssta kläder.. men aja! Så ikväll ska hon ha lite fest för gamla kompisar och så.. Blir nog soft.

Har pratat med Vera nu också och vi ska in till min stuga imon och göra iordning och lite så. Softa helt enkelt. Vera kör vilket är mycket bra.. eftersom min stereo ska med. den väger ton.

Sen på lördag kommer ALLA mina underbaringar till mig, Can't Wait. Det kommer bli så kul och jag har verkligen saknat allihop. Vi ska Grilla, Chilla & dricka massa öl och bara NJUUTA av värmen och sällskapet :D Niiice mina vänner.<3

Nu ska jag gå och göra mig iordning, käka liite och så.

Vi hörs senare!

Puss&Kram Skumbanan! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0