Nu bär det av till Halmstad

Om nån timme kommer Vera hit och hämtar mig så ska vi åka till Halmstad! Tillbringa hela helgen på Östra. Mys mys. Kul att börja umgås lite med henne igen.. Vart ju så längesen! :P Men men.. Så ikväll blir de nog bara käk och film kan jag tro.. och massa tjejsnack ;D de är vi bra på kan jag lova.. haha! - SOOOFT!

Frågan är bara vad jag ska packa med mig.. eftersom vi ska festa till det lite imon.  Hmm.. kanske mina nya kläder. fast jag vet inte.. de skriker ju inte party om dom direkt. Mer vardags liksom.

Jag hatar att packa.. Man funderar i timmar, troor man har koll på läget ändå glömmer man nästan alltid nått. EN CHECKLISTA vore bra.
och imon kommer alla de underbara, fin fint! Kommer bli så nice. Vi ses på Östra Darlings <3

En liiiiten instickare: Härmed ska jag aldrig ringa, smsa eller göra nått annat fånigt med min mobil när jag festar. den får endast användas vid nödfall och med det menas; Jag trillar ner från ett stup, Jag ramlar när jag dansar, om nån tog mina cash så att jag inte kommer hem eller i nån annan liknande situation. Annars... No Phone. 

Over & Out


Kommentarer
Postat av: cake

gött emma! som sagt, man borde ha alkolås på mobilen! haha! fast då måste använda den om jag kommer bort oxå, ha en tendens att göra det ibland, då e det verkligen nödfall! :D haha! älska dig gumman! ses imon<33

2008-07-04 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0