men hallå igen eller.

ah, innan skulle jag sova.. eller jag ska sova.. men jag funderar för mycket.. oroar mig (kanske) i onödan. Min mobil är paj.. typ.. ge den 2 eller 3 dagar till så brakar den ihop totalt. Inte ens en månad är den. Bad köp :/ Jobb, jag behöver verkligen jobb.. funkar ju inte att leva på mamsen och papsen hela livet.. MÅNDAG, då tar jag tag i de.. Jag måste. Utomlands. visst.. kanske inte nu.. men en vinterresa till nått varmt land hade ju inte suttit helt fel. eller hur? De har vart kalas väder ett tag nu och jag har inte solat en enda gång?! vad är problemet.. Jo, vi hyr ut vår stuga denna veckan... när de äntligen är fint väder.. snacka om att tajmingen är crap. Och gå ut här och sola känns ju inte allt för nice. eller vad fan vet jag. Iaf så städar jag och fejar nästan hela dagarna.. och då tänker man hur lång tid kan de ta?! - Johooo du.. evigheter. Fasiken. Skitsamma, Andas.. 1,2,3.. lugnt :)

Egentligen är de ju inga stora problem, tror de är de här med ARBETSLÖSHETEN som får mig att rysa lite grann! Haha!
Men jag tror de fixar sig, Det SKA fixa sig! :) Posititvt tänkade.. shit nice.

Nu ska jag kolla på step up 2 för fjärde gången denna veckan. Stil poäng till mig för att inte ha någe liv överhuvudtaget. :)
Imorgon som sagt återförenas alla på helgen efter en veckans jobb (inte i mitt fall).. Kommer bli nice.. sjusjutsingen! :D

äh fan, god natt!


Kommentarer
Postat av: Milie

Haha.. du e ju bara för kul.! Att man inte kan låta bli att skratta! :) det ska nog fixa sig med jobbet. bara du får tummen i röven på måndag nu då hihi ^^. Ajdå, att din mobil va så kass. Hopp då får du ta tag i det med, köpa en ännu vädelösare mobil :D för alla mobiler som görs nu förtiden e ju vädelösa! ÅH.!

2008-07-27 @ 03:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0