Lars Winnerbäck..

Nu har jag beställt biljett. Wihoo, förr förra året va de ju helt underbart. Mys mys.
Helgen är också planerad, Mina vänner och jag själv ska festa till det lite i min stuga!

Idag sov jag jätte länge, skönt. Nästan liite för skönt, halv två umgefär :D Hahah. Har ju inget bättre för mig så.. Aja iaf.. sen gick jag ut o gick.. mötte mamma som kom hem ifrån jobbet. Solade lite. sen kom Wilma som jag skulle passa idag.. Vi badade, Pysslade och hoppade studsmatta .. Stackarn ville inte åka hem sen! Hon ville stanna kvar o leka med LEKTANTEN Emma, kul och höra :P Sen har jag bara softat! OH, träffade Lisa en snabbis också.. Hon är visst hemma ett tag nu! Trevligt att träffa dig igen,vännen!


Jag saknar min vänner Iz, Cake, Milie, Matilda..de är ju Party gänget ju. Runt er är de alltid fest, vilket jag gillar starkt! Hah! ;D Vi ses i helgen Allihop?! <3

Funderar på om man skulle ut och gå en sväng kanske .. :P
Ah, så får de bli!

( Nej, det blev inte så, knotten ville döda mig! ;O ) -  JAG TROTSADE DOM JÄKLARNA OCH GICK ÄNDÅ, WEHEEEY FÖR MIG.



Hörs mer sen!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: iz!

vi allaaaa ska till dig min älskade!

bäst på kärlek, bäst på fest, bäst på mycket.

vi är bäst helt enkelt. puss honey

2008-07-03 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0